Welkom!

Ik ben benieuwd wat je van de foto's vindt en of je nog tips hebt? Elke max. 2 weken doe ik de foto's uploaden dus ik ben nog steeds bezig!

23 januari 2012

Day #23




Vandaag op weg naar de bushalte om vriendlief op te pikken, kwam achter me, de zon door de wolken heen, dit leverde een korte maar krachtige regenboog op die ik helaas niet helemaal zo mooi op de foto kreeg. Prachtige kleuren en lichtinval alom. Auto aan de kant gegooid en camera gepakt. Ik was net op tijd, een halve minuut later was hij weg!

4 opmerkingen:

  1. wauw! ditvvind ik jevmooiste foto van het project tot nu toe. echt super mooi! de kleuren zijn fel, maar toch niet te opvallend, de lucht is mooi blauw, het perspectief van de bomen is perfect, en de regenboog is de finishing touch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. *prikprik* Ik mis de updates!
    X07

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zal ik speciaal voor jou een tiendaagse ppp serie maken ;p

      Verwijderen
  3. Nou... als dát zou kunnen !!!!! *jeu*
    Wordt het trouwens nu echt niet eens tijd voor een update?!

    (niet als kritiek.. gewoon een trouwe fan *Soen* ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers